неделя, 30 януари 2011 г.

Вятърът и Цветето - мъдра приказка за Любовта



Вятърът срещнал прекрасно Цвете и се влюбил в него. И докато нежно галел
Цветето, то му отвръщало с още повече любов, изразена в цвят и аромат.

...Но на Вятъра му се сторило малко това и той решил:
- Ако аз дам на Цветето всичката си мощ и сила, то ще ми отвърне с още
повече...

И той духнал към Цветето с мощното дихание на своята любов. Но Цветето не
издържало на бурната страст и се пречупило.

Вятърът се опитал да го повдигне и съживи, но не успял. Тогава той утихнал и
задишал към Цветето с нежното дихание на своята любов, но то увяхвало пред
очите му.

Закрещял тогава Вятърът:
- Аз ти отдадох цялата мощ на своята любов, а ти се счупи! Видно е, че не е
имало в теб сила за любов към мен. Значи, ти не си ме обичало!

Но цветето нищо не отвърнало. То умряло...

Този, който обича, трябва да помни, че не силата и страстта измерват Любовта, а
нежността и загриженото отношение. По-добре десет пъти да се сдържиш, отколкото
един път да пречупиш..

Мариана Диварова

Няма коментари:

Публикуване на коментар